24 Dec

זה הזמן להגשת מועמדות לחברות בעמותה- אם אתם כבר חברים נא העבירו לאמנים אחרים שעדיין לא נרשמו. ספרו להם שעמותת אמני פתח תקוה מקבלת אמנים חדשים. עמותת האמנים המקדמת אמנות ואמנים, מונה 200 חברים ומציעה לאמנים מהעיר ומחוצה לה ,חשיפה במסגרת תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות ברחבי העיר ומחוצה לה . בכל חודש מתחלפות תערוכות בגלריית הציפור הכחולה בית אמני פתח תקוה . חברי העמותה יוצאים לטיולים מודרכים לסדנאות אמנים ולגלריות ומרחיבים אופקים. 

אם את/ה עוסק בתחום האמנות הפלסטית – ציור, פיסול ,צילום ,ויטראז' ,פסיפס ,צורפות אומנותית הנך מוזמן להציג מועמדותך לוועדת קבלה. 

על כל מועמד/ת להעביר קורות חיים ו-20 צילומי עבודות למייל com.gmail@ptart08ליד כל עבודה יש לכתוב: שם היצירה, גודל, תאריך, טכניקה.)לקראת הערכת ועדת הקבלה יתכן וידרשו מספר עבודות מקוריות.(בדף קורות חיים יש לציין פרטים אישיים : כתובת, טלפון , מייל, גיל. השכלה כללית: מקצוע, שם מוסד לימודים, תואר. השכלה אמנותית: שם המוסדות, מגמה, תואר. קורסים, חוגים, או אוטודידקט. 

נא לפרט השתתפות בתערוכות יחיד ובקבוצתיות, חברות באגודות אמנים.

הגשת מועמדות לעמותת האמנים עד 15 ינואר 2022יש לצרף 100 שח עבור דמי רישום והערכה. העברה בביט רחלה 0509328267תשובת השיפוט של ועדת הקבלה תשלח לאמן.

לפרטים נא לפנות לשרה רז יו"ר העמותה 0505533111בהצלחה

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.